Level Invest

Проект створений на основі краудфандингу, який дає змогу реалізовувати задуми на користь народу.

Засновники

Відповіді на питання

Краудфандінг – це складене слово, що складається з двох: crowd – громада і funding – фінансування. У російській мові є слово «складчина», яке найближче за змістом до краудфандінгом. Це колективне або народне фінансування. Багато людей вкладає свої гроші, для того щоб була реалізована якась ідея чи проект. Наприклад, ви музикант і хочете випустити новий альбом. Для цього ви звертаєтеся до своєї аудиторії і пропонуєте їй стати спонсорами вашого альбому. Будь-який бажаючий може підтримати вас, відправивши будь-яку суму від 50 гривень. Якщо за певний час у вас виходить зібрати потрібну суму, ви отримуєте гроші. Якщо зібрати всю суму не вдалося, є два варіанти: ви можете завершити проект як неуспішний, щоб всі засоби повернулися назад спонсорам, або вивести зібрані гроші і розіслати спонсорам куплені ними винагороди..

Колективне фінансування дозволяє не тільки отримати гроші для свого проекту. Використовуючи краудфандінг, ви зможете також протестувати свою ідею і зрозуміти, наскільки вона життєздатна. Краудфандінг можна використовувати як ефективний маркетинговий і PR інструмент, а також як спосіб отримати перші замовлення вашого продукту ще до його випуску.

Отже, сам термін “колективне фінансування” говорить нам про те, що мова йде про гроші. Дійсно, правильно використовуючи краудфандінг, ви зможете отримати потрібну суму для реалізації свого проекту. Але подумайте ось про що. Чи стане хтось підтримувати вашу ідею, якщо вона не цікава і не актуальна? Звичайно, ні! Люди стають спонсорами тому, що їм подобається те, що ви пропонуєте. Іншими словами, можна сказати, що спонсори «голосують» гривнею за той чи інший проект. Якщо автор збирає потрібну суму, значить, проект цікавий і у нього є майбутнє.

Після успішних зборів коштів ми направляємо таблицю з контактами інвесторів, яким автор проекту в обов’язковому порядку повинен надати винагороду.

Перед запуском проекту уважно прочитайте правила і переконайтеся, що ваш проект підходить під основні вимоги Level Invest. Як ми вже говорили, до участі допускаються лише проекти, що мають:
– Чітко сформульовану мету (Наприклад, запис музичного альбому, видання книги, проведення заходу або створення нового продукту)

Проекти по відкриттю власного бізнесу проходять особливу перевірку і модерацію на Level Invest. Однак це не означає, що ви не можете запустити бізнес проект. Така заявка буде схвалена, якщо в винагорода не будуть пропонуватися частки в бізнесі або отримання в майбутньому дивідендів, а кінцевим результатом проекту буде якийсь продукт, послуга або захід.

Проект повинен відповідати одній з категорій. На даний момент ми пропонуємо вибір з наступних: мистецтво, спорт, танці, дизайн, мода, фільми, їжа, ігри, музика, фотографія, видавнича справа, технології, театр, заходи.

Правила Level Invest забороняють збір грошей на благодійність і лікування, на оплату особистих покупок та подорожей.

Автором проекту може бути громадяни України, які досягли 18 років, та має рахунок в гривнях в одному з українських банків або юридична особа, резидент України. Якщо ви є громадянином іншої країни, ви можете попросити когось зі своїх друзів або знайомих в України стати вашим поручителем. В цьому випадку ви вказуєте рахунок поручителя, і всі документи підписуються з ним.

Отже, ви закінчили оформлення проекту, пройшли модерацію і готові запустити краудфандінговую кампанію. Прийшов час поговорити про просування проекту. Ми розповімо, як привернути увагу широкої аудиторії до вашої ідеї і отримати максимальне охоплення.

У краудфандінгом існує кілька каналів просування проекту. Це ваші друзі і друзі друзів, соціальні мережі, блогосфера, ЗМІ та аудиторія самого Level Invest.

У краудфандінгом навколо кожного проекту є люди, яких можна розділити по силі зв’язку з проектом на рівні, або кола. Між ними виникає складна комунікація і знання того, як це працює, допоможе вам в зборі грошей.

Давайте розглянемо кола за рівнями:

I. Лояльна аудиторія

До першого кола відносяться ваші друзі, колеги, партнери, фанати або слушателі- люди, які готові підтримати будь-яке ваше починання. Часто багато авторів несподівано для себе дізнаються краще своїх друзів, виявляється, що деякі, в кого ви були впевнені, підведуть, і навпаки – ті, на кого ви не розраховували, будуть особливо завзято вас підтримувати.

Іноді цього кола вистачає для успішного збору, в разі, скажімо, з музичними зірками, коли вони збирають на нові кліпи та альбоми.

У цьому колі ставлення тих, до кого ви звернулися, до тих, хто профінансував проект, буде найбільш високим. До цієї аудиторії потрібно звертатися в першу чергу.

II. Цільова аудиторія

Потім потрібно максимально задіяти цільову аудиторію вашого проекту. Тих людей, кому проект буде цікавий. На прикладі музики – ваша цільова аудиторія (ЦА) – це ті, хто слухає той стиль, в якому ви граєте.

Це коло спонсорів також може принести серйозну суму. Крім того, спонсори цього кола служать спусковим гачком сарафанного радіо для вашого проекту. А “сарафан” – це один з найсильніших інструментів просування.

III. непрямі спонсори

Пам’ятайте: необхідно залучати в свій проект як можна більше людей. Та аудиторія, яка прийшла за рекомендаціями ваших спонсорів завдяки публікаціям в ЗМІ, блогах і тд., Тобто люди, які не знали про ваш проект безпосередньо, можуть стати найважливішою частиною вашого краудфандінового проекту. Саме ці спонсори створюють пересбори і саме непрямі спонсори складають основну масу в великих проектах.

Аудиторія краудфандінгових платформ відноситься до цього кола.

IV. Всесвітня павутина

Соціальні мережі, інтернет-медіа, ЗМІ дозволяють звернутися до неймовірного обсягу людей. Все, що для цього необхідно, це грунтовний посів публікацій в різних джерелах. Тоді Ви зможете залучити в проект абсолютно нових людей.